Regio Den Haag

070 361 17 60

Regio Rotterdam

010 820 88 59

Regio Leiden

071 820 03 35

Regio Haarlem

023 820 09 53

Regio Amsterdam

020 82 08 224

Netwerklunch 12 maart 2015

netwerklunch

Netwerklunch 12-3 speciaal voor professionals in het werkveld  ‘arbeid en gezondheid’

Met veel plezier organiseren wij weer een netwerklunch i.s.m. Spaces! Zoals uit de evaluatie naar voren kwam was de 1e netwerklunch op 6 november jl. bijzonder positief ervaren door de 35 deelnemers. Met een tevredenheidscijfer van 8,5 en enthousiaste reacties kunnen wij hier met veel plezier op terug kijken.

Tijdens de kosteloze netwerklunch van 12 maart ontmoet je vakgenoten/professionals die werkzaam zijn in het werkveld ‘arbeid en gezondheid’. Met elkaar sparren, kennis uitwisselen en elkaars netwerk versterken is de opzet.

Voor de lunches hebben we duurzame inzetbaarheid als thema gekozen, en op 12 maart is dit vitaliteit en het faciliteren van persoonlijke autonomie.

Naast alle lekkernijen en leuke gesprekken zal er tijdens de lunch een zogenaamde ‘best practise’ uitgewerkt worden. Dit is een praktisch voorbeeld van een organisatie die al stappen gezet heeft in het kader van duurzame inzetbaarheid.

Na afloop van de lunch volgt een rondleiding van Spaces voor een kijkje in de keuken van het voormalig hoofdkantoor van Esso.

Ook volgt er na de lunch een facultatieve verdiepingssessie onder leiding van Atie van Gennip, loopbaancoach bij Dynamisch Bureau en trainer. Deze verdiepingssessie is een interactieve workshop waarin je handvatten, inzichten en oefeningen vanuit de methode ‘geweldloze communicatie’ krijgt aangereikt. Deze kunnen ingezet worden bij het faciliteren en stimuleren van de persoonlijke autonomie, verantwoordelijkheid en vitaliteit van medewerkers.

Wil je zeker zijn van een plaats op de lunch van 12 maart? Mail dan naar info@dynamischbureau.nl. Collega’s en anderen uit het werkveld ‘arbeid en gezondheid’ zijn ook van harte welkom. Vermeld dan s.v.p. hun voornaam, achternaam en e-mailadres. Wil je ook aangeven of je aanwezig zult zijn tijdens de verdiepingssessie van 14.00u tot 16.00u?

Inschrijven artikelen

  • Ontvang regelmatig praktische tips, ervaringen en inspiratie voor het vergroten van werkgeluk! Laat hier je gegevens achter.